dimarts, 13 de novembre del 2012

Black Diamond

M’ha impressionat la nova campanya publicitària de la marca de Salt Lake City, allunyant-se de les típiques imatges èpiques que evoquen grans ascensions, més pròxima a un tipus d’activitat més extesa als nostres dies, més domestica i més propera.
Bé, no cal enganyar a ningú perque ja sé que no cola. En realitat s’ho ha inventat el meu germà i m’ha fet gracia quan me l’ha enviada. El paio, avorrit de les llargues nits d’inactivitat Berlineses, es dedica a fer-se autofotos a casa seva. A més, amb la seva formació de dissenyador gràfic, es dedica a tunejar-les segons la neura del moment. El resultat ha set bastant convincent

3 comentaris:

  1. nanuuuuuuuuuuuuuu, quan de temps sense tenir noticies teves.
    Si ja veus que el mató de fira té seriosos efectes sobre la salut mental i el pitjor és que encara continuen fent la fira. Fa tres setmanes vaig veure que feien la d'aquest any....
    És ben bé que sota l'etiqueta d'artesanal es pot vendre tot.
    A veure si quedem un dia d'aquests per sortir...

    ResponElimina
  2. Va parir!! Sort que a berlín no tenim mató, sinó el treuria totes les nits al enfilar-me al llit!! Hahah

    ResponElimina