antiga casa PERVERSIÓ VERTICAL (since 2008)

dimarts, 13 de novembre del 2012

Black Diamond

M’ha impressionat la nova campanya publicitària de la marca de Salt Lake City, allunyant-se de les típiques imatges èpiques que evoquen grans ascensions, més pròxima a un tipus d’activitat més extesa als nostres dies, més domestica i més propera.
Bé, no cal enganyar a ningú perque ja sé que no cola. En realitat s’ho ha inventat el meu germà i m’ha fet gracia quan me l’ha enviada. El paio, avorrit de les llargues nits d’inactivitat Berlineses, es dedica a fer-se autofotos a casa seva. A més, amb la seva formació de dissenyador gràfic, es dedica a tunejar-les segons la neura del moment. El resultat ha set bastant convincent

3 comentaris:

jortx ha dit...

El mató és una vomitada!!!!

nenivan ha dit...

nanuuuuuuuuuuuuuu, quan de temps sense tenir noticies teves.
Si ja veus que el mató de fira té seriosos efectes sobre la salut mental i el pitjor és que encara continuen fent la fira. Fa tres setmanes vaig veure que feien la d'aquest any....
És ben bé que sota l'etiqueta d'artesanal es pot vendre tot.
A veure si quedem un dia d'aquests per sortir...

lit's ha dit...

Va parir!! Sort que a berlín no tenim mató, sinó el treuria totes les nits al enfilar-me al llit!! Hahah